Tuesday, May 16, 2017

Forta Persuasiunii!



 Forta Persuasiunii!



O noapte cu tine ...
                              de Eugen Lovinescu

Sunt încă în pat,
şi nu-mi pot  lua gândul de la tine,
de la noaptea trecută ...
mi-aş dori atât de mult să te strivesc la pieptul meu!

 În noaptea caldă, ai venit la mine pe neaşteptate ...
şi ceea ce s-a  întâmplat
a lăsat în mine senzaţii
de neuitat.

Ai apărut de nicăieri şi,
fără să-ţi fie teamă sau ruşine,
te-am surprins atingând trupul meu gol ...
mi-ai simţit indiferenţa şi m-ai muşcat fără milă, înnebunindu-mă ...

Ne-am zvârcolit toată noaptea
într-un joc nebunesc!
În zori am adormit în sfârşit,
obosit ...

Astăzi,
când m-am trezit,
te-am căutat îndelung,
dar nu te-am mai găsit ...

Cearşafurile
căzute de pe pat
sunt singurele martore ale nopţii
 trecute.

Pe corp am încă urmele
muşcăturilor tale,
mă ard şi nu mă lasă
 să te uit ...

În noaptea asta
mă voi preface că dorm
şi te voi aştepta să apari din nou ....

 Ţânţar
 nenorocit!!!

No comments:

Post a Comment