Friday, February 24, 2017

Poate nu v-ati dat seama - Dezbinarea-i arma mea!

Dezbinarea-i arma mea!
 Poate nu v-ati dat seama - Dezbinarea-i Arma mea! 
Pe cine reprezint eu? Pe nimeni! Sau, mai bine zis, pe mine insumi si pe cei carora le sunt sluga! Doar stiti a cui sluga sunt! Restul, nu ma intereseaza. Romania - nu a contat si nu conteaza pentru mine, am idealuri si misiuni mai inalte. Tara asta, numita Romania, trebuie desertificata si secatuita de bogatiile pe care le are: oameni, inteligenta, paduri, aur, petrol, sare, gaze naturale si tot ce mai ...
Nu va este clar Adevarul exprimat mai sus? Martore sunt faptele mele si ale stapanilor mei, toata sustinerea pe care o am din partea celor care-mi sunt alaturi! 
Cine ma premiaza si ma apreciaza - chiar atunci cand ma pun in fruntea manifestatiilor si actionez impotriva propriului Guvern si Parlament al Tarii? Cei care conteaza pentru mine! 
Vedeti, am mai lasat o echipa permanenta de actiune in Piata Victoriei - este nucleul pe care il voi activa impotriva Natiunii Romane cand vor muschii mei! 

Asa ca - era sa zic "stimati compatrioti"! -, plebe a Bucurestiului  si de pe tot cuprinsul celei care inca se numeste tara, eu stiu ce fac - pas cu pas si fals cu fals - pentru Mine nu contati!
 

No comments:

Post a Comment