Fukushima -
Fața nevăzută a Tsunamiului "Japonez".
Sau
cum se joaca Unii cu soarta Lumii!
În urmă cu șase ani si ceva
aproape că nu exista canal de televiziune, post de radio, agenție de știri,
cotidian sau publicație online care să nu trateze cu interes urmările
cutremurului produs în apropierea Japoniei la 11 martie 2011. Imaginile și
urmările tsunami-ului încă mai sunt vii multora… în special celor care au trăit
pe viu acele momente.
Încă de atunci, la
început mai timid, apoi pe baza unor imagini și interpretări ale fenomenelor
meteorologice care au urmat – adevărate mărturii – au fost voci care au afirmat
faptul că Japonia a fost „lovită” de un cutremur care nu a survenit din cauze
naturale, ci fabricate.
Cutremurul de 9,03
magnitudine s-a produs la 70 km de coastele nord-estice ale Japoniei, la o
adancime de 32 de kilometri la ora locala 14,46 (5,46 UTC, 7,46 ora Romaniei); S-a
calculat ca miscarea seismica a mutat insula Honshu, cea mai mare a Japoniei,
cu 2,4 metri, iar axa Pamantului a suferit o deplasare de cel putin 10
centimetri;
Tsunami-ul produs in urma
cutremurului a avut pana la 40 metri inaltime, lovind in interiorul uscatului
pana la 10 kilometri de la tarm: a mutat vapoare, masini, a distrus total
aproape 130.000 de locuinte, iar circa un milion au suferit distrugeri
partiale; Au fost inregistrate 15.881 de decese, 6.142 de raniri, iar 2.668 de
persoane au fost date disparute, trupurile lor nefiind gasite pana acum;
Centrala nucleara de la
Fukushima a fost grav afectata, luni intregi specialistii luptandu-se sa o
stabilizeze; rezidentii pe o raza de zeci de kilometri au fost evacuti din
cauza radiatiilor;
Pagubele produse de
cutremur, tsunami si toate cate au urmat depasesc 235 miliarde de dolari – se
crede ca este cel mai costisitor dezastru natural din toate timpurile.
Astăzi, vă aduc în
atenție o altă față a poveștii. Rămâne la alegerea fiecăruia dintre voi a
analiza și decide dacă în rândurile de mai jos, veți crede că aceasta a fost
motivația.
Pentru moment, eu
personal pot spune doar că Fukushima, în lumina noilor date, precum și a
efectelor ce aveau să decurgă… e foarte posibil! X – 37B, revenit acasă după
succesul misiunii X-37B… misiune secretă US Army a lansat la data de 5 martie
2011, sistemul Orbital HAARP cu ajutorul noii „jucării” (X-37B) din dotarea
NASA, într-o misiune secretă coordonată de însăși Casa Albă.
X -37B a fost lansat în
spațiu cu 6 zile înainte de 11 martie 2011, timp în care trebuia să localizeze
și prelucreze mai multe scenarii, urmând a alege – în baza condițiilor meteo –
scenariul care ar fi afectat cât mai puțin țările vecine și… în ultimă fază,
continentul american (în cazul unei catastrofe nucleare).
Ziua de 11 martie, a
îndeplinit toate aceste condiții.
11 martie 2011 avea să
fie una specială și consemnată în paginile de istorie modernă din toate
punctele de vedere. Aici însă vom aborda doar decizia politică și militară care
a declanșat această cauză. Mai exact, este (cel puțin confirmat) primul caz în
care o armă psihotronică poziționată în spațiul cosmic lovește o țintă la sol.
Instalația Orbital HAARP
a declanșat un cutremur cu o magnitudine de 9,0 în largul coastelor Japoniei.
Epicentrul cutremurului a fost localizat la aproximativ 100 de km vest de
Inelul de Foc. În ciuda oricăror dezmințiri ale Departamentului de Stat
American, a USArmy sau chiar a NASA, opinia specialiștilor în Fizica Pământului
este că acesta nu a fost un eveniment natural produs în urma activității
faliei, ci unul creat artificial prin tehnologia HAARP.
Un studiu al
Universității NorthWest arată, pe baza citirii datelor magnetometrice de
inducție în banda de 2.5Hz înregistrate la acea dată, faptul că acestea
reprezintă o dovadă clară, că la baza producerii cutremurului a fost folosită
tehnologia HAARP. Frecvența de 2,5 Hz reprezintă valoarea de excitație pe care
instalația HAARP o poate emite pentru a produce un cutremur, aceasta fiind identică
cu valoarea pe care natura „o folosește” când pe cale naturală se produce un
astfel de eveniment.
Unul din cele trei
vârtejuri apărute la puțin timp după ce unda de șoc a lovit țărmul la Fukushima.
De ce Japonia? De ce a
autorizat Obama folosirea tehnologiei HAARP pentru a ataca Japonia? Aparent nu
sunt motive care să indice vreun factor de instabilitate, de pretenții
teritoriale sau instabilitate politică în Țara Soarelui Răsare… totuși sunt
câteva argumente tehnologice care dacă „scăpau” în producția de serie…. lumea
economică, financiară, politică și socială… ar fi putut face un nou pas în
dezvoltarea ei, comparabil cu cel prin care Tesla a dat umanității un nou sens
vieții prin invențiile sale în domeniul electricității.
Aș îndrăzni să spun că am
asista la o nouă revoluție industrială… ori America, Germania și celelalte mari
puteri, cel puțin… pentru moment, nu doresc acest lucru. Ok și… de ce Japonia?
Pentru că Japonia începuse producția de serie a vehiculelor care nu folosesc
nici o picătură de benzină – NICI O PICĂTURĂ, vehicule al cărui cost la
achiziție nu depășea valoarea unui autovehicul de clasă medie 5.000 – 7.000
USD, însă dotate standard cu o tehnologie comparabilă cu cea a unor mărci de
prestigiu din categoria bussines class.
Mai pe înțeles asta s-ar
traduce astfel: O mașină japoneză cu un plin făcut poate parcurge de trei ori
mai mult decât una similară (americană sau europeană) tot cu un „plin făcut”,
dar care folosește combustibil benzină ori motorină. Ori la un astfel de preț,
cu emisii ZERO, și o autonomie de rulaj, DE TREI ORI mai mare decât de unul
similar ca dimensiuni și caracteristici pe benzină… nu putea să nu atragă
atenția!
De ce SUA a atacat Irakul
și Libia?… Pentru un singur motiv – PETROL! Motivația americană a venit prompt.
După ce au cheltuit trilioane de dolari în războaiele „contra terorii” și au
preluat controlul petrolului în Orientul Mijlociu, dintr-o dată s-au văzut în
fața falimentului prin intrarea pe piață a unei noi tehnologii de fabricație a
autoturismelor ce nu folosesc derivați din petrol, dar care au o autonomie de
trei ori mai mare și sunt complet ecologice.
În acel moment, a fost
clar pentru toți că dacă tehnologia ieșea pe piață, la scurt timp, automobilele
sub marca „Made in SUA” ar fi încetat să se mai producă.
De ce atunci…
Într-o ședință cu „ușile
închise” Guvernul federal al SUA împreună cu oficiali ai Casei Albe, prin
ordinul direct al lui Obama, au autorizat folosirea tehnologiei HAARP într-un
atac asupra Japoniei la 11 martie 2011, cu scopul de a proteja interesele financiare
ale companiilor petroliere americane.
Cutremurul declanșat de
HAARP în apropierea coastei Japoniei, a fost strategic ales pentru a distruge
producția fabricilor japoneze de autoturisme ce foloseau tehnologia bazată pe
celula cu hidrogen. Reducând astfel, pentru moment, riscul de a fi scoase de pe
piață mașinile ce folosesc „încă” benzină. Dar limitând serios producția celor
de la Honda, în special a modelor Fit EV și FCX Clarity. Honda a prezentat
modelul FCX Clarity, un sedan ce utilizează celule de combustibil, pentru prima
dată în 2007 la Salonul Auto de la Los Angeles. În 2011, Honda FCX Clarity a
fost aleasă mașina ce avea să dea startul în cursa de deschidere la IZOD
IndyCar. A fost pentru prima dată când un vehicul alimentat cu hidrogen a participat
la o cursă IZOD IndyCar Series în Statele Unite ale Americii.
Propulsat de un motor
electric care functioneaza pe baza de energie electrică generată de o celulă de
hidrogen – singurele emisii fiind DOAR vapori de apă –, Honda FCX Clarity are o
autonomie de trei ori mare decât de un altul similar ca dimensiuni, dar pe
benzină sau derivați din petrol. Performanța și accelerarea la modelul FCX
Clarity sunt comparabile cu un motor cu 4 cilindri de 2,4 litri, dispunând de o
certificare EPA de 240 mile.
De la prezentarea
oficială la salonul din Los Angeles din 2007, au fost aproape 80.000 de oameni
din intreaga lume care au exprimat interesul de a deține un FCX Calrity. 80.000
de oameni care nu își mai doreau mașini poluante ce folosesc derivați din petrol…
și totuși?
Honda FCX Clarity, mărul
discordiei… Tehnologie vs. Economie…
Un chestionar al unei
companii de asigurări americane făcut la începutul crizei economice din 2008,
începea cu întrebarea: „Cât de mult plătiți în fiecare săptămână pentru benzină?”
Multiplica suma pe care o aloci pentru benzină cu 52. Pagină 5 din 6 Fukushima
Majoritatea celor care au participat la acest studiu alocau în medie cam 40
USD. Dacă înmulțim cu 52 de săptămâni (un an) suma rezultată este de 2080
USD/an. Acum multiplică cantitatea de benzină folosită într-un an de 80.000 de
oameni… rezultă cam 166,4 milioane USD/an. Cu prețul în continuă creștere (5
dolari/galon – n.r. aproximativ 4 litri) în cât timp crezi că din 80.000 de
oameni… vor deveni 80 de milioane de oameni? 80 de milioane de oameni (mai mult
sau mai puțin) x 2080 USD… ne redă motivația ce a stat în spatele deciziei.
Doar în Statele Unite
potrivit unui studiu DOT din 2007 rezultă că sunt înmatriculate 254,4 milioane
de vehicule. Folosind această cifră ia 254.400.000 x 2.080 USD (suma minimă
plătită de un american) = 528.320.000.000 USD/an. Fie că vorbim de 166.4
milioane dolari, fie de 166.4 miliarde dolari sau 528.32 miliarde dolari pe an,
avem în față motivul pentru Statele Unite de au atacat Japonia, folosind
tehnologia HAARP.
Urmări și… decizii.
La scurt timp după ce
X-37B folosind tehnologia HAARP declanșat un cutremur cu magnitudinea de 9.0
grade, prim-ministrul Naoto Kan, a ordonat la data de 6 mai 2011, ca Hamaoka
Nucleare să fie închisă, hotărâre luată în urma unui studiu guvernamental
întocmit de o agenție a Statelor Unite (United States Geological Survey – USGS)
prin care se susținea cu o probabilitate de 87%, posibilitatea producerii unui
nou cutremur cu magnitudinea de 8 grade în următorii 30 de ani, lucru care ar
pune în pericol stabilitatea întregii regiuni, putând avea urmări serioase.
Să fi fost „cartea de
vizită” prin care le spuneau japonezilor: „Suntem cu ochii pe voi!”?
După ce s-au asigurat că,
„producătorul” celulelor electrice pe bază de hidrogen fiind închis… și
producția auto a companiilor japoneze ce foloseau acestă tehnologie s-a oprit…
Americanii au demarat „planul de ajutor”.
Honda și-a oprit
producția auto la modelele electrice… pentru moment (să sperăm!). Chubu
Electric, grupul căruia îi aparține Hamaoka Nucleare, servește centrul
Japoniei, inclusiv prefectura Aichi, unde Toyota, Honda, Mitsubishi și Suzuki
au fabrici. Toate cele patru mari companii auto au suferit pierderi majore ca
urmare a închiderii centralei nucleare. La fel și furnizorii de echipamente
electronice Panasonic, Toshiba și Fujitsu, care echipau mai multe modele auto
au suferit pierderi însemnate în plan financiar.
În concluzie, HAARP a
fost folosit de guvernul Obama împotriva Japoniei pentru a opri producția
industriei auto japoneză ce folosea tehnologia celulelor de combustibil
electrice pe bază de hidrogen. Această tehnologie accesibilă ca preț, odată
ajunsă pe piață prin noile modele, ar fi semnat actul „de deces” al
autovehiculelor tradiționale.
Deschideti
link-ul de mai jos!
Friedman explica care e
jocul SUA – Orientul Mijlociu – Europa (Germania) – Rusia - Asia (Japonia
– vezi confirmarea celor de mai sus cu privire la Fukushima!).
Explica foarte clar si
care e rolul Romaniei - nu ceea ce a spus la Bucuresti!
Detaliaza si importanta
strategica a Germaniei – apropo de scandalul VW, se pare ca Germania a uitat
cine e sefu’, asa ca i s-a amintit.
Si Japoniei - cu
Fukushima - i-a amintit cine este seful!
Evident ca Friedman
explica doar lucruri de suprafata.
Nu spune care sunt si cum
sunt facute jocurile din umbra. Si nici cine si de ce le face.
Dar nu este greu de
inteles!!!
Deschideti
link-ul:
No comments:
Post a Comment